Friday, January 8, 2010

Lie to me

Lie to me dizisi insanların istemdışı yaptıkları hareketlerle hissettiklerini ele verdiklerini söylüyor. Nitekim dizinin adı da oradan geliyor, "bana istediğin kadar yalan söyle, kendini ele vereceksin" anlamında.
En son izlediğim bölümde ise yalan uzmanımız, yutkunmanın korku belirtisi olduğunu söyledi.

Şahsi fikrim, korkunun orjinalinde bir dürtü olduğu yönünde. Ama artık survival theory ile açıklanabilecek bir durum olmadığını ve duygu haline geldiğini düşünüyorum.

1001 türlü korku var, evet. Ama insanların neden korktuğu...
Beni aşıyor.

3 comments:

  1. 2010 2009 gibi olursa şayet 2011 i görebileceğimi hiç ama hiç sanmıyorum. (bu yazıya bölesine hafif bir yorum yapıp geçtim sanma akşam konuşcaz senle detaylı olarak :))) )

    ReplyDelete
  2. For the sake of your soul; "... Courage is a state of the soul which makes one fear those things that ought to be feared, that is to say, things that are genuinely bad." Fear? When you dont know what is good and what is bad...

    ReplyDelete
  3. As little prince once told: "only children know what they are looking for.." And I guess we are lucky because among many we are the ones most close to being a child;))

    ReplyDelete