Saturday, April 10, 2010

Bir yüzücüyü nasıl tanırsınız?

Yüzücünün ayakta dururken dizleri geri gider. Annem yıllarca eğri durma deyip durdu ama bana dizlerimi önde tutmak daha zor geliyor. Yüzmeden bir arkadaşımla dikilmiş birini beklerken onun da aynı benim gibi durduğunu farkettiğimden beri öteki arkadaşlarıma da dikkat ettim, evet hepimizde var düzgün durma özürlülüğü :) İnsan dediğin aidiyet hissini seven mahlukat, nitekim ben de dinozor yüzücüler kategorisine ait olmayı seviyorum ve artık üzülmüyorum aa ben yamuk duruyorum diye.

Şekil 1a’da görmek isteyenler için;



Dün akşam buluştuğum arkadaşlarımdan biri, seni fotoğrafta taglemeselerdi de anlardım sen olduğunu dedi, signature bir özelliği de var yani. Gerçi o öbür arkadaşımın vurguladığı, despot gestapo gibi duruşumdan da kaynaklanıyor olabilir, bilemedim şimdi...

No comments:

Post a Comment