Thursday, February 25, 2010

anlamsız

Duygu sömürüsünden nefret ederim (Belki bazen annemle babama yapıyorumdur ama ona naz deniyor di mi hihi) neyse demek istediğim şu ki bu yazdıklarımı ajitasyon bağlamında değerlendirmeyin lütfen.
Ben bu hayatta gerçekten çok şey kaybettim. Maddi olsun manevi olsun. Ama hep çok mutlu bir insandım. Belki de bu yüzden benden çok daha fazlasına sahip olan insanlar bile beni kıskandılar hep. Güçlü durmalıyım gibi bir çaba göstermem de gerekmedi açıkçası, öncelik sırasıyla alakalı bir şey sanırım, hiç umurumda bile olmadı çoğu şey. Ama işte bütün bunların hiçbiri bugünü kolay atlatmamı sağlamıyor. Bugünün bir tesellisi yok ve ben bugün gözlerimin dolmasına engel olamıyorum, çabalasam dahi…
Bir sürü şarkı var sabahtan beri aklıma gelen ama en doğrusu sabah ilk uyandığında aklına gelendir değil mi? Doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene…
Yüreğim sızlayarak fark ediyorum “bu sabah yine her sabahki gibi sıkıldım İstanbul’da, hele bir de sen yoksun ya çok yazık” şarkısının daha uygun olduğunu…
Ama ben yine de yakıştıramıyorum mervem, varsın ayrılık ve kayıp üstüne milyon tane şarkı olsun, sen yine bana bizim şarkımızı söyle usulca, wherever you go, whatever you do, i will be right here waiting for you… Nasıl da bir şarkı seçmişiz meğer. . Bazen diyorum acaba huzursuz ediyor olabilir miyim bu kadar anarak? Ya da saygısızlık ediyor olabilir miyim yazarak? Ama biliyorum sen takılmazsın böyle şeylere.
Bana komik geliyor benim onla şöyle çok anım vardı diye ortaya çıkıp acısının büyüklüğünü insanların gözüne sokmaya çalışmak. Hatta insanlara kalpsiz gibi gözükmüş bile olabilirim kimseyle bir şey paylaşmayarak. Ama söz konusu sensen, ben kimseye bir şey ispatlamak zorunda değilim. O yüzden bir tek şunu söylemek istiyorum ki benim için benimle birlikte hayaller kurduğun için teşekkür ederim. Bana hayallerin vazgeçilmez olduğunu öğretmiş oluşun her ne kadar bizimkilerin hiç hoşuna gitmese de (onlara göre boş işler peşindeyim, hukukta kalmak varken…) ben artık görebiliyorum ki hayallerinden vazgeçmiş bir insan ölmeye başlamış demektir.
Çok da uzatmanın anlamı yok sanırım, ne desem boş çünkü. Doğum günün kutlu olsun.

No comments:

Post a Comment