Thursday, February 11, 2010

çocuk doktoru

Pzt ilk nezle olduğumda ilaç almayı ihmal ettiğim için nezle dün boğazıma indi, bugün de öksürmeye başladım. Ve sabah kalktığımda birden bire çocuk doktorum aklıma geldi. Belki de en son o zamanlar öksürdüğüm içindir. Ben “biraz” yapılı, domuz gibi bünyeye sahip bir insanımdır da hehe ☺ ben çocuk doktorumu çok severdim. Ki ben kimseyi sevmeyen, kimseyle konuşmak istemeyen, saatlerce kendi başına oynayan, cebren ve hile ile başka çocukların yanına konduğum zaman onları huzursuz edip, dışlanmayı başaran ve tekrar sessizliğime çekilen bir çocuktum. Kardeşim de olmadığı için saatlerce kimseyle konuşmama lüksüm vardı. Aslında bu asosyalliğim uzun yıllar devam etti. Şimdilerde dahi her ne kadar sosyal kelebek olarak algılansam da malesef birilerini sevmedim mi bunu çok çabuk belli ederim. Engelleyemiyorum.. politik olmayı, idare etmeyi başaramadım. Aynı cem yılmazın kadınlar mı yalan söyler erkekler mi skeçinde olduğu gibi. O mekanizmaya bu yaşa kadar dokunmadıysan bu yaştan sonra zor ☺ Bütün bunlara rağmen o çocuk doktorumu çok çok severdim ve sevinirdim ona gideceğimiz zaman, mehmet çetiner... Her zaman güleryüzlüydü, benle konuşur, dinler ve cevap verirdi. Belki gülüyorsunuz şuan, başka napacak diye ama bence bunlar 4 yaşındaki bir çocuk için çok önemli şeyler. Ve de her zaman muayene bitince o sarı yassı lolipoplardan verirdi ☺ Caddebostanda tarım köyişleri binasının hemen karşısındaydı muayenehanesi. Büyülü bir odası vardı, şuan geri dönüp baktığımda sanki gerçeküstü gibi geliyor. Kokusu bile bambaşkaydı, ahşaptan döşenmişti her yer, belki de ahşap kokusudur, o kadar severdim ki o kokuyu şuan duysam ağlamam gelebilir aynı klor kokusunu duyduğumda olduğu gibi. büyük zaafım vardır ahşap evlere belki bu yüzdendir, hoş henüz hiç birinin içinde bulunmadım, metruk olanının bile... aslında aylardan da şubat, hele de bu pazar sevgililer günü adada kimsecikler olmaz, alcaksın en yakın arkadaşlarını ve şaraplarını, bulcaksın bir metruk ev uzaktan deniz gören, oturcaksın merdivenlerine ve koycaksın bang bang şarkısını nancy sinatradan... romantiklikse bu da benim romantizmim...

2 comments:

  1. (bkz: Bang Bang Cher'den dinlenir.)

    ReplyDelete
  2. dilaraa su an yapasım geldi ada şarap ve nancy sinatra muabbetini en yakın zmnda yapalım mı???:) ben bu zmnlarda daha cok seviorm adayı:))

    ReplyDelete