Sunday, February 28, 2010

in an ABSOLUT world

Hussein Chalayan bence yeni bir Fatih Terim vakasıdır. Highly prestigious bir modacı olduğundan, tahminimce birçokları ona laf konduramayacaktır ama vogue’u vööööğğğğgggg şeklinde okumayı hiçbir şey mazur gösteremez bence hahaha! Fake aksanını yesinler. Fatih terimin one point moo' sundan hiçbir farkı yok. Yurtdışında kendini kanıtlamış bir modacıyı publicly ti’ye alan olacak mı bakalım.. Modacı demişken,  aynı kral çıplak hikayesinde olduğu gibi, birileri bir şeyin cool, marjinal ya da ne bileyim alternatif falan olduğunu söylediğinde, beğenmesek dahi anlamıyormuş gibi gözükmemek için bunu dile getirmiyoruz. Modadan zerre kadar anlamadığımı en başında belirterek bu konuda naçizane bir yorumda bulunmak istiyorum.  Ben ki dar pantalon bile (hele de deriyse) yakıştırırım erkeklere (futbolcu gibi bacağı olanlara değil tabii) bu yeni modayı anlayamadım! Gay gibi görünmek neden ve nasıl moda oldu? Sen anlamadığın için sana öyle geliyor diyebilirsiniz ama o gün (Çarşamba) absolutun partisine gittim, allah için tek bir çocuğu seksi bulmadım. Ben modaya moda demem, moda erkeği seksi göstermedikçe... 
Partinin nası olduğuna gelirsek, müzik falan orta karardı, 12 olunca da kışkışladılar ama good company ve bedava absolut bana yetti de arttı bile J

No comments:

Post a Comment