Thursday, February 4, 2010

il a l'air d'etre petit

insan bir şeyi ne kadar az bilirse, o konuda o kadar çok konuşup ahkam kesiyor. ukte mi oluyor içinde nedir, diline vuruyo herhalde. hani şener şenin ziya karakteri vardır ya, charlie's angelsdaki farah fawcettle falan yaptıklarını anlatır durur :))) benim ki de o hesap galiba. ben de hayal gücümünde yardımıyla bu tarz şeylerde öyle 1e 1000 katıp anlatıyorum ki millet beni expert sanıyor. ama ben insanları güldürmeyi çok seviyorum, zaten çok yakın arkadaşlarım sadece yazdığımı biliyorlar gülüp geçiyorlar. hakkaten artniyetli fesat vs insanlar varsa da ben napiim. çocuk gibiyim hala, espri yapıyorum hemen insanların tepkilerine bakıyorum onlar gülüyorsa ben de acayip eğleniyorum. onay beklemek mi dedin?
ama işte ne kadar verbal olursam olayım bugün yine çok komik bir şekilde hiçbir bok bilmediğimi kanıtladım.. çocukluk aşkım amerikaya gitti geçen ay, bir çocukla arkadaş olmuş, gerisi copy paste:

ben- gelirken yeni zenci arkadaşını da getirebilirsin :)

yüzmeden bir arkadaş- hahahah hayirdir dilara?:) thomas sarisindi mavi gozluydu noldu birden:D

ben- çeşit iyidir sibelim :)) sarışının yeri ayrı bunun yeri ayrı ;))

çocukluk aşkım- haha bula bula buldugun adama bak ya :)
takimdaki 2kiriktan birini sectigin icin seni tebrik ediyor basarilarinin devamini diliyorum dilaracim :)

ben- of ben hakkaten anlamıyorum hiç bu işlerden galiba, havlu mu atsam nedir? :)

çocukluk aşkım- hahah bilmiorum da takimin en ibnesini buldugundan dolayi tebrik az gelir madalyayi hakettin :)

No comments:

Post a Comment